Ultima oră

Promovarea Afacerilor În Mediul Online

MondialTehnologia a evoluat foarte mult în ultimii ani, iar asta a schimbat radical modul în care companiile de orice mărime se promovează. În ziua de azi a devenit o normalitate pentru orice afacere să aibă un site de prezentare și conturi pe marile rețele de socializare.

Marketingul Online a devenit o industrie în sine și include mai multe ramuri. În acest articol vom discuta mai multe despre promovarea afacerilor în mediul online și despre cele mai des folosite strategii. Acestea sunt:

  1. SEO

Denumirea vine din engleză, și înseamnă „Search Engine Optimization”. Asta presupune optimizarea site-ului și a altor factori pentru a apărea cât mai sus în rezultatele motoarelor de căutare. Se ține cont de anumite aspecte tehnice ale website-ului, de articolele și textele publicate, cât și de obținerea de linkuri de la alte site-uri. În final se obține o creștere în rezultatele de pe Google și alte motoare de căutare, deci mai mulți vizitatori și într-un final mai mulți clienți. 

  1. Content Marketing

Această metodă presupune postarea de articole utile pe site-ul companiei (cât și pe alte site-uri). Nu se face o promovare agresivă, ci doar se oferă anumite sfaturi și idei gratuite, cu o trimitere subtilă către produsul sau serviciul oferit de companie.

  1. E-mail Marketing

Se creează o baza de date cu clienți și potențiali clienți, și se trimit newslettere către aceștia. Prin acele e-mailuri se oferă informații și sfaturi utile, dar se și prezintă oferte speciale și diverse reduceri. 

  1. Social Media Marketing

Aici sunt incluse binecunoscutele rețele de socializare Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat, LinkedIn și altele. Se postează conținut relevant cu nișa în care activează compania, dar se prezintă și produsele, serviciile, ofertele speciale, reducerile, etc. Se urmărește crearea unei audiențe cât mai mari.

  1. Marketing Afiliat

Prin această metodă se dorește obținerea de cât mai mulți afiliați care să promoveze serviciul / produsul în schimbul unui comision din fiecare vânzare. Afiliații pot câștiga bani fără să își bată capul cu deschiderea unei afaceri, cu stocuri, cu livrare, etc., iar compania obține vizitatori, clienți și promovare online. 

  1. PPC (Google Adwords)

Denumirea vine tot din engleză, de la expresia Pay Per Click. Se urmărește poziționarea pe primul loc (sau cât mai sus) în căutări, și plata se face pentru fiecare click pe care cineva îl dă pe acea reclamă. PPC este o metodă bună pentru a obține vizitatori bine targetați într-un mod cât mai rapid, dar necesită investirea continuă de bani în promovare. Pe când prin SEO se poate plăti doar timp de câteva luni, cu rezultate pe termen mult mai lung.

Acestea au fost doar câteva informații introductive, dar promovarea online este mult mai complexă. Nu e nevoie să pierzi timp și bani încercând să înveți totul pe cont propriu, ci e mai bine să apelezi la o firmă specializată.

Plum Media oferă servicii de creare site-uri web, creare magazine online, design grafic, consultanță web, promovare online, campanii Google Adwords, campanii social media, servicii de copywriting și optimizare SEO. Aflați mai multe despre toate acestea, accesând acum acest link.

Folosește Facebook pentru a scrie un comentariu

Scrie un comentariu

Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.


Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.

*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

CLOSE
CLOSE