Ultima oră

Nu rezolvă problema! Calmatoare pe podul de la Tapia, aflat în risc de prăbușire

MondialDirecţia Regională de Drumuri şi Poduri Timiş a găsit “soluția” pentru podul de la Tapia, de pe șoseaua care face legătura cu Nădragul, aflat în pericol de a se prăbuși.

În data de 20 noiembrie, angajații acesteia au montat calmatoare rutiere și indicatoare pentru limitarea vitezei la cinci kilometri pe oră, la cele două capete ale edificiului.

Cert e că nici aceste măsuri nu oferă siguranța că podul nu se va dărâma, mai ales că, în special la primele ore ale dimineții, numeroase camioane grele îl traversează, pentru a merge la balastierele din zonă, sfidând toate indicatoarele de limitare a tonajului de pe acest drum.

Oamenii spun că măsura luată este bună, dar podul tot trebuie reparat.

“Calmatoarele sunt bune, dar nu rezolvă problema. Toată ziua trec camioane mari peste el și nu cred că va mai rezista mult. Șoferii firmelor care au balastiere n-au nici măcar acum bunul simț de a nu mai trece prin Tapia și nu respectă indicatoarele rutiere. Ar trebui amendați cu cât mai mulți bani, pentru că ei au distrus podul. Au propriul drum pe malul Timișului, dar nu circulă pe-acolo, pentru că e de piatră”, ne-a declarat Ioan P. din Tapia

Implicare slabă din partea Primăriei

Cei din Primăria Lugoj cunosc situația de la Tapia și spun că au făcut demersuri către Consiliul Județean Timiș, pentru ca acolo să întreprindă ceva.

Ultima sesizare a fost făcută în primăvară, dar de-atunci podul s-a degradat și mai mult.

”Am făcut două adrese către Consiliul Județean și am primit răspuns că este în stadiul de proiectare și este luat în vedere pentru remediere. Ultima adresă a fost trimisă în primăvară și răspunsul l-am primit tot atunci”, ne-a declarat Cristian Galescu, viceprimarul Lugojului.

Locuitorii atrag atenția că pe respectivul drum ar mai trebui montate două calmatoare, pe lângă cele de la pod, la intrarea în sat dinspre Lugoj și la ieșirea către Măguri, unde sunt stațiile de autobuz. Numeroși oamenii circulă zilnic cu mijloacele de transport în comun și sunt mereu în pericol.

În locurile respective există o limitare de viteză de 30 de kilometri la oră, însă mulți circulă și cu 80 – 100 de kilometri la oră. Sunt expuși atât călătorii care așteaptă autobuzele, cât și cei care coboară din ele.

Folosește Facebook pentru a scrie un comentariu

Scrie un comentariu

Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.


Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.

*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

CLOSE
CLOSE