Ultima oră

UPDATE Un tânăr din Timișoara a cumpărat un smartphone și i-a fost livrată…o piatră. Cargus și-a asumat vina

Un tânăr din Timișoara care a cumpărat online un telefon HTC M8 a primit în coletul pentru care a plătit 1.200 de lei, o piatră. Magazinul care a livrat coletul și firma de curierat fac acum o anchetă internă pentru a stabili cum s-a ajuns în această situație. Între timp, eMag, magazinul de unde tânărul a cumpărat telefonul și-a asumat greșeala, stornând factura. Timișoreanul vrea, însă, să primească telefonul.

În loc de smartphone, Ionuț Mihoc a primit o piatră

MondialIonuț Mihoc, un tânăr din Timișoara a comandat săptămâna trecută, pe 10 februarie, un smartphone de la eMag. Comanda a fost confirmată, iar pe data de 12 tânărul a primit de la curier numărul coletului și datele referitoare la livrare, care trebuia să se facă la biroul la care lucrează Ionuț prin Cargus.

Curierul de pe zona în care este biroul lui Ionuț era cunoscut de tânăr și colegii lui, livrând și alte pachete la biroul respectiv. „În ziua în care trebuia să se facă livrarea eu am fost plecat și i-am spus curierului să lase coletul la sediul Cargus pentru că o să trec eu să îl iau. M-am întors târziu în oraș și nu am mai apucat să merg să ridic coletul, iar a doua zi trebuia să primim colet prin Cargus de la alți furnizori. A fost un coleg să ridice toate coletele și m-a sunat colegul să îmi spună că e cam scumpă piatra pe care am cumpărat-o. Inițial am crezut că glumește, dar apoi mi-am dat seama că nu glumește și în colet e un bolovan”, a declarat Ionuț Mihoc.

Tânărul a sesizat încă de atunci eMag-ul și Cargus, principalul suspect al lui Ionuț fiind curierul care trebuia să livreze coletul. „Când m-a sunat, șoferul de la Cargus mi-a spus că a lăsat telefonul la firmă (n.r. sediul firmei de curierat), dar niciunde nu era specificat ce conține coletul. În plus, șoferul nu mai răspunde deloc la telefon. Mai aveam colete de primit, le-a dat altui coleg. Părerea mea e că a fost șoferul de la Cargus. Se vede că coletul e lipit cu super-glue”, a  mai declarat Ionuț.

Timișoreanul a mai spus că, deși a sesizat problema încă de săptămâna trecută, până în momentul de față nu a primit niciun răspuns. Contactat telefonic, directorul de marketing al Cargus, Andreea Marin, a declarat că se fac verificări. „Avem deschisă o sesizare. Investigăm pentru a vedea despre ce este vorba. Nu excludem nicio variantă, dar 99 la sută nu credem că s-a întâmplat la noi atâta timp cât a primit coletul sigilat. Avem poze și înregistrare din momentul în care a primit coletul. În momentul în care o să avem un răspuns final o să îl comunicăm”, a declarat reprezentantul Cargus.

Potrivit unui reprezentant al Departamentului de reclamații de la eMag, problema „pietrei” a fost rezolvată, clientului fiindu-i solicitat un răspuns cu privire la „produsul pe care doriți să îl înlocuim având în vedere livrarea eronată”. Tânărul a declarat pentru Redeșteptarea că așteaptă să primească telefonul comandat, redus cu 20 la sută, așa cum era prețul în momentul în care a efectuat comanda și plata. Reprezentanții eMag au promis că vor oferi un răspuns cu privire la „eroarea” care a făcut ca în loc de smartphone, clientul să primească o piatră.

UPDATE, ora 16.15: Printr-o informare transmisă de directorul de marketing al Cargus International, Andreea Marin, firma de curierat își asumă situația, fără a oferi alte detalii cu privire la modul în care s-a produs incidentul. „Dorim să vă transmitem că ne asumăm situația creată și ne cerem scuze față de client. În acest moment derulăm o investigație internă și vom lua toate măsurile administrative și legale care se impun, astfel încât asemenea situații să nu se mai repete în viitor”, au comunicat reprezentanții Cargus.

UPDATE, ora 16.35: În urma articolului publicat de Redeșteptarea, reprezentanții eMAG au transmis o informare în care arată că firma a livrat produsul solicitat. „În urma reclamației primite de la clientul nostru, am înlocuit produsul și am efectuat verificări interne ale proceselor de expediere, care au confirmat faptul că la momentul plecării din depozitul nostru, coletul conținea produsul și fusese ambalat în condiții corespunzătoare. Le recomandăm tututor clienților să folosească serviciul de „Deschiderea coletului la livrare” pentru că ne dorim ca toți să beneficieze de cea mai bună experiență de cumpărături online”, a declarat Andreea Nuca, Customer Care Manager eMAG.

Folosește Facebook pentru a scrie un comentariu

Scrie un comentariu

Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.


Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.

*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

CLOSE
CLOSE