Ultima oră

EXCLUSIV: Un lugojean a cumpărat 16 telefoane Samsung Galaxy S5 la 5,99 lei bucata! Reacţia lanţului de magazine

Bucurie mare pentru un lugojean care îşi căuta pe internet un nou telefon mobil inteligent. După ce a comparat mai multe preţuri, bărbatul a ajuns pe site-ul magazinului de electronice şi electrocasnice DOMO, care are reprezentanţă şi la Lugoj. Lugojeanul a realizat cu stupoare că preţul telefonului pe care şi-l dorea, Samsung Galaxy S5, este de doar 5 lei şi 99 de bani. Entuziasmat, acesta a plasat o comandă pentru 16 telefoane.

Totuşi, fericirea bărbatului nu a durat prea mult. La câteva ore de la plasarea comenzii, reprezentanţii magazinului DOMO au revenit cu un email, în care explicau că nu pot onora comanda, din cauză că preţurile sunt eronate. În email, pe lângă faptul că magazinul semnalează erorile apărute la două produse, printre care şi cele comandate de lugojean, acestuia îi este explicat faptul că nu va beneficia de aceste reduceri.

„Toţi clienţii care au plasat comenzi pentru aceste produse în cadrul acestei perioade vor primi din partea noastră un voucher în valoare de 100 de lei drept recompensare pentru disconfortul creat”, se arată în emailul primit de cumpărător.

Lugojeanul spune că, deşi era vorba despre o eroare, se aştepta ca magazinul să onoreze comanda. Cu ocazia cumpărăturilor de Black Friday, retailerul eMag a greşit preţurile la mai multe produse, printre care şi un echipament de rețea, un switch Cisco Catalyst 2960, care a putut fi cumpărat la prețul de 8 lei față de prețul de listă de 11.190 lei. În acest caz, toate comenzile cu produse la preţ greşit au fost onorate.eroare domo telefon la 6 lei magazin online greseala pret

Folosește Facebook pentru a scrie un comentariu

26 Comentarii on EXCLUSIV: Un lugojean a cumpărat 16 telefoane Samsung Galaxy S5 la 5,99 lei bucata! Reacţia lanţului de magazine

  1. ALOOOOO,,, omul a comandat ceva care este pe ceia ce vede el in fata adica monitor. scrie undeva ca nu-l am in magazie sau debara?firma sau BOUL ANGAJAT SA PLATEASCA.simplu . noi suntem romani, noi suntem romani.ne meritam soarta noi alegem noi culegem. eu recunosc,,,,

  2. Toti milogii vor pe gratis tot. ce sa-si asume? puteau sa va spuna ca nu sunt in stoc si gata cum se intampla la 80% din magazine. Au gresit, si-au recunoscut greseala. daca ai pirde un portofel cu bani, sau copilul? ramane cu-i la gasit?
    munciti si vedeti-vs de treaba. si tu cel xu 16 telefoane, vor rade de tine ls opc…. lol…

    • Nu va rade nimeni la OPC de voi! Pe cei de la OPC nu îi interesează câte bucăți se cumpără și de politicile interne ale Domo sau alt comerciant!!!
      Dacă aveți date de pe comandă în format elecetronic și mai ales dacă a fost făcută plată online veți primi comanda.
      De asemenea dacă aveți un print screen cu un preț pe site și alt preț în coșul de cumpărături veți primi dreptate de la OPC!
      În București reclamațiile la OPC se fac online sau pe mail.
      Pentru cei care cred ca persoanele care vor face reclamație sunt milogi: trăim în o țară membră UE, nu in junglă unde orice comerciant își poate face legile lui! Ai greșit plătești! PS. Cred că voi sunteți milogi și ofticați că nu ați prins oferta!

      • Deci daca pe un site gasesc un produs si nu este pe stoc. Gata merg al OPC, nu? Ca doar este pe site.
        Comerciantii pot refuza expeditia coletului pe motiv ca produsul nu se afla pe stoc.
        Ba da sunteti milogi. Doar „dreptate” pentru cumparator, of noi cumparatorii si aia vanzatori au de unde… nu?
        Se returneaza banii daca s-a facut plata si gata. 🙂 este simplu. Idee este sa nu dai teapa luand banii si sa nu expediezi. Dece daca de exemplu cumperi si vanzatorul constata ca este defect produsul, gata OPC eu am platit vreau produsul ? Nu, vanzatorul iti va returna banii in termen legal si gata. 🙂 simplu.

        Nu traim in jungla milogule. Munceste, angajeaza, si incearca sa intretii o afacere…
        Pot sa pun pariu ca nu ai 10 clase si in viata ta nu ai facut o afacere, nu ai stat la o masa de negocieri.
        Oricine poate gresii, DOMO nu fura banii nimanui ii restituie in termen legal.

        Le poate trimite produse „gresite” dupa care onul le restituie si omul isi primeste banii inapoi. Pe motiv ca nu corespunde descrierii. Ce sa ii faca OPC-ul? De ce daca cumperi un televizor si ii stricat il restiui, da? daca nu au altul pe stoc primesti banii 🙂 in termen legal.
        Si poti sa suflii si in branza ca tot nu iti aduce nici DOMO, nici EMAG alt televizor daca nu au de unde. si niic OPC nu ii va forta sa scoata un televizor identic dar in schimb este obligat sa sa-ti restituie banii.
        E plin internetul de situri care nu au pe stoc marfa. 🙂 Crezi ca ii cearta cineva?
        De cate ori ai fost in Profi si ai gasit etichetele si nu exista marfa pe stoc? Crezi ca OPC ii amendeaza ca nu au marfa?
        tot la fel si DOMO nu va onora comenzile doar in limita stocului disponibil. 🙂

        in cel mai rau caz primesc o amenda dar nu ii poate obliga sa le livreze produsele. Doamne ce copii sunteti. Am intins mana si vom intinde mana si in continuare ca doar suntem romani.
        16 telefoane..of saracul atatea avea nevoie. Cum zicea cineva mai jos, nu e cumva evaziune fiscala? ca doar nu vorbeste la 16 telefoane?

        Domo nu a furat, inca o data, va da toti banii integral inpoi in termen legal 🙂 simplu

        • În primul rând, aici discutăm de produse în stoc pe care comerciantul nu mai dorește să le livreze pe motiv că a greșit prețul! Oameni buni faceți reclamație la OPC că nu va costă nimic! Știu caz concret al unui prieten, a găsit un televizor on-line la 100 Ron (televizor de 4500 Ron) și comerciantul a refuzat livrarea acestuia pe pe același motiv și OPC-ul a dat dreptate cumpărătorului și produsul a fost livrat!
          Adi, m-am lămurit de capacitățile tale intelectuale și verbale, mă faci mândru a nu știu câta oară că am plecat din Lugoj… Nu are rost să discutăm despre studiile mele, care oricum sunt net superioare față de ale tale, sau dacă am deschis o afacere…
          Este un articol, comantariile la acest articol au fost de bun simț până când ai folosit tu tastatura!!!
          Îți doresc o zi bună și încearcă să aplici și să faci ceva pentru: “Banatu-i fruntea!” – în ultima perioadă a rămas doar orgoliu de bănățean!

          • Acolo in Spania la capsuni e locul tau 🙂
            Sa ai bafta in tot ce faci!

            • Exact ce spuneam mai sus, uneori îmi este rușine că sunt bănățean la origini…
              Adi, sunt chiar curios ce studii ai și ce meserie/afacere ai?! Observ că ești net superior față de toată lumea…

          • No, Mihai ..pe langa ca stii un prieten care a primit televizorul:) au primit si restul de aici? Ca stii multe , esti meserias afara si nu in Banat ca noi restul muritorilor. Si eu stiu un porc zburator …:) da nu va zic

  3. Ala cu 16 „buc” parca vad ca are cont pe olx si dorea sa le vanda la viteza…sa mai f si el un banutz…la munca bai nu la tras tzapa

    • În primul rând, aici discutăm de produse în stoc pe care comerciantul nu mai dorește să le livreze pe motiv că a greșit prețul! Oameni buni faceți reclamație la OPC că nu va costă nimic! Știu caz concret al unui prieten, a găsit un televizor on-line la 100 Ron (televizor de 4500 Ron) și comerciantul a refuzat livrarea acestuia pe pe același motiv și OPC-ul a dat dreptate cumpărătorului și produsul a fost livrat!
      Adi, m-am lămurit de capacitățile tale intelectuale și verbale, mă faci mândru a nu știu câta oară că am plecat din Lugoj… Nu are rost să discutăm despre studiile mele, care oricum sunt net superioare față de ale tale, sau dacă am deschis o afacere…
      Este un articol, comantariile la acest articol au fost de bun simț până când ai folosit tu tastatura!!!
      Îți doresc o zi bună și încearcă să aplici și să faci ceva pentru: „Banatu-i fruntea!” – în ultima perioadă a rămas doar orgoliu de bănățean!

  4. melinte costica // 15 decembrie 2014 at 23:19 // Răspunde

    Si eu sunt in aceasta situatie. Am comandat doua telefoane Samsung Galaxy note4 la pretul de 9,99. Am primit acelasi mesaj de refuz al onorarii comenzii. maine ma duc la OPC.

  5. Si eu am plasat o comanda pentru un Samsung Galaxy Note 4 la pretul de 9,99 ron si am primit mesaj de la ei ca nu-mi pot livra produsul din cauza unei erori de pret.Eu nu doresc voucherul lor ci vreau sa-si asume responsabilitatea pentru eroare si sa-si onoreze comanda.

  6. dar doamne iartama ce facea cu 16 tel ? aham cred ca le dadea mai departe ? oare nu se numeste cumva evaziune fiscala ? ai vrut sa dai un tun ? tzeapa vb aia „i-a cu pita” la munca nu la vrajeala 🙂

  7. Si eu am comandat 7 Samsung Galaxy Note 4 la pretul de 9.99 lei/bucata ( TVA inclus). Deja mi-au dat sms si mi-au spus ca nu vor onora comanda.

  8. Cu siguranta au portite de iesire din acesta situatie chiar daca vom depune plângere la OPC. Si eu am comandat nu 16 buc ci doar una.

  9. Maine merg la OPC si le fac reclamatie.Mi-au blocat bani pe card.Nu este vina mea pentru greseala lor.Auzi praf in ochi:reducere 100 ron pentru cumparturi peste 1000ron in perioada 29-31 decembrie.

  10. Si eu am comandat un Galaxy Note 4.La 10 lei.Am primit factura 24.99 lei cu tot cu transport.Iar dupa cateva ore ca aceasta comanda nu poate fi onorata.Sa isi asume aceste greseli si sa le onoreze…

    • Si eu am plasat 2 comenzi pentru Samsung Galaxy Note 4 la pretul de 9.99 lei si am primit un mesaj de la ei cum ca nu isi pot onora comanda din cauza unei erori.Ce putem face ?

  11. Domo nu este eMag si chiar si asa…de citit termeni si conditii pe site domo pe care le accepti la vanzare cu bifa …punctul 6 :
    In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, daca livrarea nu s-a efectuat inca.

  12. P.S. Pentru lugojenul indignat – te-a dus vreun moment neuronul spre ideea că eMag şi-a făcut intenţionat reclamă gratuită… „Pierderile” au fost neînsemnate în raport cu „imaginea” câştigată… mai mult, au preţuri şi mai umflate decât Domo… de cugetat…

  13. Dragilor, probabil săriţi ca vulturii când o babă pierde 100 de lei, pe drum, în faţa voastră… Un fripturist căruia i-au strălucit ochii pe 16 bucăţi de orice – pe care să le revândă la sume de 100 de ori mai mari… e frustrat pentru că i-a zburat vrabia… Ce oportunitate măreaţă, să te „îmbogăţeşti” pe greşelile altora… stofă de avocat ?! … sigur ortodoxă… DOMO nu e deloc unul din magazinele mele preferate, are preţuri umflate… În fine, concluzia tristă e că hoţii vor să fure hoţul…

  14. Da, insa voucherul de 100 de lei, este pentru cumparaturi mai mari de 1000 lei in magazinele lor, pana in 31 decembrie.
    Nimeni nu este vinovat ca sistemul lor informatic a avut probleme.
    Trebuie sa se faca plangere la OPC.

  15. S-a mai întâmplat, nu e ceva nou la ei. Nu prea poți da cu subsemnatul pe termeni și condiții și apoi să strigi „Nedreptate!”. O greșeală pe care o fac mulți, se pare.

    ”In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, daca livrarea nu s-a efectuat inca.” (domo.ro – Termeni si conditii)

  16. Sa faca plangere la OPC si sigur va primi telefoanele la pretul cu care au fost achizitionate!!!

  17. Dupa cum scrie si mai sus, sa-si asume responsabilitatea pentru eroarea lor, si sa-si onoreze comanda, precum cei de la emag.. puteam pierde o alta oferta pe alt site datorita ca am plasat comanda la Domo, ceea ce nu mi se pare corect.

Scrie un comentariu

Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.


Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.

*


CLOSE
CLOSE