Ultima oră

Evidenta populaţiei se mută din Primăria Lugoj

Compartimentul de evidenţă a populaţiei din cadrul Primăriei Lugoj îşi va schimba sediul din vară.

Lucrătorii acestui departament vor elibera birourile pe care le ocupă în momentul de faţă şi se vor muta în clădirea, proaspăt renovată, de lângă Poliţia Lugoj, ce aparţine primăriei municipiului.

Executivul local a anunţat că de la 1 iulie, actele pentru certificate de naştere, certificate de căsătorie, decese, precum şi dosarele pentru buletine se vor prelua din fostul sediu al Securităţii Lugoj.

Primăria a alocat 1.800.000 de lei pentru renovarea faţadelor clădirilor istorice din tronsonul unu, din Piaţa JC Drăgan, din care până acum s-au refăcut clădirile Poliţiei şi a Securităţii şi urmează să intre în reabilitare, următorul edificiu, de la nr. 6, de lângă fosta Cooperativă Munca.    

Folosește Facebook pentru a scrie un comentariu

Scrie un comentariu

Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.


Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.

*


Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE