Ultima oră

E.On “sistează” relaţiile cu clienţii timp de cinci zile

Clienţii E.ON Gaz nu vor putea accesa în perioada 30 noiembrie – 5 decembrie 2016, nici un fel de informaţii legate de plata facturilor, încheierea de contracte de furnizare şi alte informaţii utile, din cauza zilelor legale de sărbătoare dar şi unor lucrări efectuate la sistemul informatic.

Platforma E.ON Myline nu va fi funcţională în această perioadă, cu excepţia operaţiunii ce permite transmiterea indexului autocitit.

În cazul în care simt miros specific de gaz, consumatorii sunt rugaţi să anunţe imediat dispeceratul de urgenţă care lucrează non-stop, la unul dintre numerele de telefon: 0800.800.928 – număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă sau 0265.200.928 – număr taxabil cu tarif local din reţeaua Telekom şi cu tariful operatorului din toate celelalte reţele de telefonie .

Folosește Facebook pentru a scrie un comentariu

Scrie un comentariu

Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.


Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.

*


Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE