Ultima oră

CNADR a semnat contractul pentru Autostrada Timişoara-Lugoj, lotul 2. Din 2015 mergem pe autostradă până-n Italia şi Germania

autostradaAstăzi, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a semnat contractul lucrării „Proiectare şi execuţie autostrada Timişoara – Lugoj, Lot 2”.

Mondial

autostradaAstăzi, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a semnat contractul lucrării „Proiectare şi execuţie autostrada Timişoara – Lugoj, Lot 2”.

„Contractul a fost atribuit, în urma unei licitaţii deschise, către Asocierea TIRRENA SCAVI SPA – SOCIETA ITALIANA PER CONDOTTE D’ACQUA SPA şi are o valoare totală de 423 milioane lei fără TVA, finanţarea fiind asigurată din Fonduri Europene 85% şi de la Bugetul de Stat 15%”, se arată într-un comunicat al Companiei de Drumuri.

Contractul vizează proiectarea şi execuţia lucrărilor pe autostrada Timişoara-Lugoj, Lot şi are o lungime totală aproximativă de 25,625 km.

Licitaţia pentru lotul doi al autostrăzii Timişoara-Lugoj a fost o adevărată telenovelă. După mai multe contestaţii în urma cărora procedura de atribuire a contractului a fost reluată, câştigătorul desemnat de CNADNR a fost asocierea Asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana Per Condotte D´acqua SpA, lider al asocierii fiind firma italiană Tirrena Scavi, care a construit şi lotul unu al autostrăzii Lugoj-Deva.

În urma rezultatului emis de CNADNR, Selina, una din firmele participante la licitaţie, a contestat rezultatul la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor. Plângerea a fost respinsă, iar Selina a atacat decizia în instanţă, la Curtea de Apel Bucureşti. După ce au amânat de patru ori pronunţarea sentinţei, judecătorii Curţii de Apel Bucureşti au emis sentinţa prin care solicitarea Selina este respinsă, asocierea condusă de Tirrena Scavi fiind declarată câştigătoare.

Deschiderea şantierului la cel mai aşteptat tronson de autostradă din judeţul Timiş ar trebui să se producă destul de repede, ţinând cont că Tirrena Scavi are toate amenajările de şantier făcute, lucrând deja la autostrada Lugoj-Deva, lotul unu.

Legătura completă cu Timişoara şi Aradul va fi finalizată până în 2015. În condiţiile în care până atunci trebuie să fie terminate lucrările şi la Autostrada Arad-Nădlac, putem spune că din acel an vom avea autostradă direct din Lugoj până în Occident fără întrerupere.

Folosește Facebook pentru a scrie un comentariu

Scrie un comentariu

Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.


Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.

*


CLOSE
CLOSE