Ultima oră

Când și de ce se poate strică alternatorul? Specialiștii te informează!

MondialUn alternator stricat nu mai este o surpriză pentru persoanele care au mașini de mult timp. Pentru începători însă sunt necesare mai multe explicații cu privire la această componentă și la motivele pentru care ea se strică.

Specialiștii de la www.reparatii-alternatoare.com aduc în atenția celor interesați mai multe informații utile cu privire la alternator și la motivele comune pentru care acesta cedează.

De ce este nevoie de reparația alternatorului?

Alternatorul este considerat inima unei mașini. Acesta este o parte componentă a sistemului de încărcare, împreună cu bateria și regulatorul de tensiune. În momentul în care se strică, este recomandat să se apeleze la reparații alternatoare in service-uri de specialitate. Alternatorul poate fi, de asemenea și înlocuit in momentul in care nu permite repararea.

Părțile componente ale unui alternator

Este recomandat că fiecare posesor de mașină să știe componentele de baza ale mașinii sale. Un alternator este format din:

  • carcasă;
  • rulment;
  • elice pentru răcire;
  • montura pentru rulment;
  • ax;
  • regulator;
  • perii colectoare de curent;
  • diode pentru redresarea curentului;
  • inele pentru colectarea curentului.

Cum poate fi detectat un alternator stricat?

Proprietarii de mașini știu cu siguranță care sunt cele mai comune semne ce pot indica faptul că alternatorul este stricat. În momentul în care pe bord este aprins martorul responsabil, farurile își diminuează intensitatea si motorul refuză să pornească sau merge diferit față de cum o făcea înainte și scoate niște sunete joase, este semn că alternatorul are o problemă.

Persoanele care nu dețin cunoștințe de specialitate ar trebui să apeleze la mecanici auto profesioniști, care să poată determina în urma verificărilor, dacă unul dintre elementele componente ale alternatorului este cel care dă rateuri. În general, trebuie verificat dacă alternatorul are curelele bine întinse și dacă are semne de uzură sau crăpături.

În cazul în care alternatorul miroase a încins, este un semn că s-a stricat sau că este pe cale să se strice. În cazul în care șoferul constată că roata pentru transmisie nu merge corect, acest lucru poate fi generat de presiunea ridicată din curele, de unde provine și mirosul specific cauciucului încins. Alternatoarele defecte pot să emane un miros specific în momentul în care se încălzesc foarte tare.

Anumite mecanisme ajung să nu mai meargă corect. Se poate întâmpla ca geamurile să nu mai poată fi deschise și închise corect. Mașina poate să nu mai pornească sau, în unele cazuri, poate să răspundă la comenzi cu mare întârziere. Acest lucru poate fi generat de un alternator defect sau de o baterie care nu mai face față. Este recomandat ca mașina să ajungă în service, loc în care un specialist va verifica toate componentele.

Sunt mai multe moduri în care alternatorul poate să funcționeze, însă în acest scop este nevoie de un voltmetru sau de un multimetru. Rezultatele pot să fie comparate măsurând valori care provin de la mașină cu valorile prestabilite pe care ar trebui în mod normal să le ofere. Se recomandă lucrul cu grijă în apropierea alternatorului.

Sursa poza: https://di-uploads-pod13.dealerinspire.com/cornerstoneplymouth/uploads/2019/07/Alternator-Background_54636607.jpg

Folosește Facebook pentru a scrie un comentariu

Scrie un comentariu

Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.


Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.

*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

CLOSE
CLOSE