Ultima oră

Bradul unei firme din Lugoj, licitat la Festivalul Brazilor de Crăciun. Cei 6.500 de euro obţinuţi vor ajunge la copiii defavorizaţi

Bradul stilizat Stephan Pelger&Piastrelle, intitulat „Christmas Mosaic”, a adus organizaţiei Salvaţi Copiii suma de 6.500 de euro.

Recent a avut loc cea de-a 14-a ediţie a Festivalului Brazilor de Crăciun, eveniment caritabil organizat de organizaţia Salvaţi Copiii în beneficiul a mii de copii rămaşi în afara sistemului de învăţământ. Piastrelle s-a alăturat evenimentului prin participarea la realizarea unui brad de Crăciun nonconformist creat de cunoscutul designer vestimentar Stephan Pelger. Festivalul s-a desfăşurat la Stejarii Country Club din Bucureşti, iar Piastrelle a fost singura companie din judeţul Timiş prezentă la eveniment.

Lucrarea lui Stephan Pelger a fost una plină de simboluri, materialele folosite la aceasta, furnizate de Piastrelle, fiind de înaltă ţinută.

„Mozaicul poate fi considerat o tehnică de artă decorativă, o parte a designului de interior sau un simbol cultural şi spiritual. Dar ceea ce caracterizează mozaicul este migala, răbdarea şi dăruirea celor care îl produc. La început sunt doar piese disparate dar cu artă, talent şi dăruire rezultatul este spectaculos, uluitor. Acest lucru m-a inspirat şi m-a făcut să realizez că din dăruirea şi generozitatea multor oameni, puse la un loc, se naşte spiritul Crăciunului, miracolul care aduce zâmbetul pe faţa copiilor. Bradul meu este o expresie a ideii de dăruire, migală, talent, artă şi pasiune puse în slujba unei cauze nobile”, a declarat Stephan Pelger despre conceptul Christmas Mozaic.


Tot în cadrul Festivalului Brazilor de Crăciun, Piastrelle a fost prezent la gală în calitate de sponsor/partener, din dorinţa de a oferi bucurie şi condiţii de viaţă mai bune unor suflete inocente.

„Noi, la Piastrelle credem cu tărie că pe măsură ce creşti, te dezvolţi şi trăieşti diferite experienţe de viaţă, începi să priveşti cu alţi ochi lumea din jurul tău. Simţi nevoia să faci mai mult şi să fii alături de cei care s-au născut cu un alt destin. De aceea am ales să ne implicăm mai mult în acest eveniment, cu speranţa de a putea schimba ceva în viitorul acestor copii minunaţi”, a spus Ramona Stănciulescu, director general Piastrelle.

Povestea Festivalului de Crăciun a început în 2001, atunci când organizaţia Salvaţi Copiii România, preluând o idee de succes din Anglia, a dezvoltat o modalitate unică de strângere de fonduri pentru susţinerea educaţiei copiilor care trăiesc în medii sociale vulnerabile. În timp, evenimentul a luat o foarte mare amploare, tot mulţi designeri, sponsori şi companii dorind să se implice şi să contribuie.

Folosește Facebook pentru a scrie un comentariu

Scrie un comentariu

Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.


Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.

*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

CLOSE
CLOSE