Ultima oră

Noul Birou de Paşapoarte din Lugoj, pregătit de deschidere

Lucrările la noul sediu al e­videnţei populaţiei şi e­li­be­ra­rea paşapoartelor au fost finalizate. Constructorul a solicitat Primăriei Lugoj, be­ne­fi­cia­rul lucrărilor, să con­­voace comisia de recepţie la clădirea din piaţa J.C. Dră­gan, nr. 5.

“Comisia de recepţie va veri­fi­ca execuţia rea­bi­li­tă­rii se­­­­­diu­lui de lângă Poliţia Lu­goj, unde urmează să mutăm Biroul de Evidenţă a Po­­pu­la­ţiei, biroul de pr­e­­lua­re-eliberare a bu­le­ti­ne­lor din fosta Primărie a o­raşului şi biroul de preluare-eli­be­ra­re pa­şa­poar­te de la Şcoala de Arte “Re­mus Taş­cău”. Mai aş­tep­tăm să vină doar mo­bilierul şi luna vii­toare e­­v­idenţa po­pulaţiei, cu bu­le­tinele şi paşapoartele, va fi lângă poliţie ”, a spus Fran­cisc Bol­dea, primarul Lu­­g­ojului.

Mutarea în noul sediu este programată între 1 şi 15 iulie.

Folosește Facebook pentru a scrie un comentariu

Scrie un comentariu

Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.


Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.

*


Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE